Tuotteen vaihtaminen

Jos tuote/tuotteet ovat vahingoittuneet toimituksen aikana, ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme. Silloin voimme korvata tuotteet uusilla tai hyvittää tuotteiden hinnan sinulle.

Tuotteen palauttaminen

Etäkaupassa kuluttaja-asiakkaalla on 14 vuorokauden maksuton peruuttamisoikeus, joka koskee myös virheettömiä tuotteita. Peruuttamisoikeus ei kuitenkaan koske avattuja kosmetiikkatuotepakkauksia (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §).

Verkkokaupan asiakkailla on 14 vrk peruuttamisoikeus avaamattomille, kokeilemattomille tuotteille. 14 vrk peruutusaika alkaa tuotteen vastaanottamisesta.

Asiakkaan tulee välittömästi tilauksen vastaanottamisen jälkeen tai viimeistään 7 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta tarkistaa tilauksen kunto ja tilatut tuotteet. Palauta myös viallinen tai virheellinen tuote palautusohjeiden mukaisesti.

Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:

Sähköposti: asiakaspalvelu@nordicglow.fi

Tai chatin kautta sivun oikeasta laidasta.

Tuotteen hyvittäminen

Hyvitys asiakaspalautuksesta suoritetaan ensisijaisesti sillä maksutavalla millä tilaus on alunperin maksettu.

Hyvitys suoritetaan 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme kirjanneet asiakaspalautuksen saapuneeksi.

Ilmoitamme vastaanottamistamme asiakaspalautuksista sinulle sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä. Mikäli et ole saanut kuittausta 14 vuorokauden sisällä palautuksen lähettämisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.